divendres, 31 d’octubre del 2008

confirmats II

blocdelletres
poesia infantil i juvenil
biblioaprenent
menta fresca
antaviana
josep maria garcia i pérez
el blog d'en pedrals
la garrofa de mont-roig
remote vieWers
emigdi subirats i sebastià
dolces cadenes
a peu coix
el llibreter
ítaca2000-el Quadern de bitàcola
el basar de les espècies
saragatona
platxèria
distopies
bé i avant
de res, massa
cromets
és l'hora d'hissar els somnis
alejandro thornton
la poesía en el campo expandido
notícias de três linhas

24 comentaris:

Anònim ha dit...

Què us sembla si en comptes d'un altre abecedari, posem aquest acròstic. Les lletres conflictives no hi són i potser serà més fàcil d'omplir...

Anònim ha dit...

Em sembla millor. I si encara ens quedem curts ja continuarem la frase...

Anònim ha dit...

Saludo, miro i llegeixo el qe hi ha escrit, totalment Brossià, de moment, m'agrada!!!!

Anònim ha dit...

Fa molt goig, això, nois!

Anònim ha dit...

Però llavors no surten tots els blogs junts, no?

Que proposes, un abecedari i una frase sobre Brossa? Són dues imatges, llavors.

Jo ho unificaria tot en un text únic.

I encara queda molta gent per arribar!

Zel! Quina alegria veure't per aquí!! Som brossians fins a la medul·la, ja ho veus!!

Vaig a convidar algú altre amb el compte de l'abrossedari, que alguns m'havien proposat més persones a qui convidar.

Anònim ha dit...

hola a tots!
m'agrada el lloc que m'heu donat, la e és una vocal riallera com jo, sí decidament m'agrada.

Anònim ha dit...

Un altre que confirma: Lo Consueta de Reus amb el seu Consuetudinarium.

Em diu: «Moltes mercès per la proposta.
Ja hi podeu comptar amb mi, clar que si.
En Brossa és un personatge que estimo. Davant de l'ordinador hi tinc penjat el cartell del Centenari Amades que va fer el bo del Joan, amb una A i la fera ferotge del costumari.
Estic a l'espera de les vostres notícies.»

Anònim ha dit...

Maria Mercè, una F també t'escauria prou: menta Fresca, alFàbrega..."

O els punts suspensius. :-)

Anònim ha dit...

Gràcies. Intentaré trobar alguna cosa brossiana, difícil, però entre tots ens hi acostarem.
Per participar tots junts podríem escollir cadascú una icona amb alguna obra, portada de llibre, cartell, o..., d'en Brossa i posar-les totes juntes.

Anònim ha dit...

Llibertat d'estil per sobre tot. Això sí, en ser un poeta visual dóna molt de joc estètic per als vloks. ;)

Anònim ha dit...

Estic molt verd, voldria saber si es possible entrar aquí sense tenir que posar cada vegada nom i password quan surt allò de " este vlok sólo admite a ... invitados. Gràcies.

Anònim ha dit...

Biblioaprenent: si t'has connectat al teu compte google, p.ex. si has obert el gmail, ja no et demanarà la contrasenya. I en tot cas sempre pots configurar el navegador per tal que recordi la contrasenya i no haver-la d'escriure cada vegada.

Anònim ha dit...

Una altra bloguera que confirma: La Núria del blog A peu coix.

Maria Mercè, l'assignació de lletres, si s'accepta la darrera proposta gràfica del joan, de fer més d'un blog per lletra, serà molt menys complicada i es podrà gairebé triar a la carta. T¡escau la F, però. :-)

Anònim ha dit...

El David Ventura, de Dolces cadenes, també s'apunta. Ve de part del Jesús M. Tibau. Benvingut!!!

Anònim ha dit...

I més encara que ens envia Jesús M. Tibau: Emigdi Subirats i Sebastià. lletres ebrenques.

Benvingut també!!

Anònim ha dit...

Mon, de La Garrofa de Mont-roig també arriba de la mà de Jesús M. Tibau.

Benvingut!!

Anònim ha dit...

I en Josep Pedrals, també.

Més, i més, i més, i més!!!!

Benvingut!!

PD.: També és un Tibau connexion!!

Anònim ha dit...

vinga, pos, xiquets, que això fa molt bona pinta! felicitats als grillats-organitzadors!

:D

Anònim ha dit...

I ara mateix m'ha confirmat la Trina Milan, que té un bloc amb un nom preciós: platxèria.

Anònim ha dit...

Companys,
encantada de ser aquí, Brossa s'ho val..i els companys que veig per aquí també...ja sabeu que el nom del meu blog, Platxèria, prové d'un poema de Salvat Papasseit del mateix nom..i significa, conversa pausada entre amics...doncs això....ben trobats tots...

Anònim ha dit...

Més d'en Tibau: En Sadurni Vergés de Distopies.

Benvingut!!

Anònim ha dit...

I en Carlos Albiol, des de Tolosa, amb Bé i avant. ambé de Can Tibau.

Benvingut!!

Anònim ha dit...

I encara algun més (és continu el degoteig... algú fa recompte de quants som ja?): Cromets, convidats també per Jesús M. Tibau.

Benvinguda!!!

Anònim ha dit...

I el degoteig que no s'atura: La Laura Dalmau (Can Tibau també) s'apunta amb el seu És l'hora d'hissar els somnis. Benvinguda!