dissabte, 25 d’octubre del 2008

Títols proposats





11 comentaris:

Anònim ha dit...

Us faig tres propostes, més políticament correctes, per el títol. Jo tinc la meva preferida, però us deixo dir...

De les del Gazo m'agrada molt 'Apàgina web, generalment de caràcter personal i poc institucional, amb una estructura cronològica que s'actualitza regularment i que presenta informació o opinions sobre temes diversoscedari'... però la trobo una mica llarga! :)
Blocacedari està bé però cau totalment a l'altra banda de l'ablogcedari. No soluciona res :(

L''abrossadari' és molt bona per a estalviar el problema bloc/blog, però perd tota referència a la web, podria ser qualsevol altra cosa.

Anònim ha dit...

T'ho has currat molt. Potser n'estem fent un gra massa... Això de blog o bloc no és tan important. Trieu el que vulgueu, que jo m'hi avindré.

De totes maneres, si he de triar una de les tres opcions que ens proposes ara, m'agrada la primera, on es veuen la 'c' i a la 'g' una sota l'altre.

Anònim ha dit...

Continuo pensant que el logo on hi ha la c damunt de la g és el més brossià de tots... Em fa pensar en aquell títol d'aquella obra de Brossa: "e que tapa una c" (poesia visual).

Anònim ha dit...

Ja que tothom només està d'acord, però sense opinar, decidim nosaltres dos i escollim la primera, on hi ha la c i la g.
Per cert, el teu amic Jordi Casamajor que fa aquestes il·lustracions tan boniques pels teus articles, no ens en faria alguna per a l'abloccedari?

Anònim ha dit...

Iuuupiiiiiiiiiiiiiiiiii!

A mi em sembla la manera més elegant democràtica i gràficament brossiana de (no) resoldre l'assumpte!!

Per cert, què voldries que fes en Casamajor? Perquè a ell ja l'he convençut pel projecte i m'imagino que col·laborarà "cedint" pel blog alguna idea o obra pròpia que ell connecti amb Brossa. Si cal demanar-li, a més, alguna altra cosa penso que hauríem de ser molt concrets i no abusar-ne gaire. Si tens alguna idea en ment només cal que m'ho diguis. Jo li faig un truc i ho arreglem ràpid.

Una abraçada!! Estic MOLT content de la teva resolució!

D.

Anònim ha dit...

Sala, quina és la teva preferida? Com a creador de la idea has de fer-ho saber.

Anònim ha dit...

M'agrada aquesta indefinició. Absolutament pulcra i democràtica. :-)

El primer logo és el meu preferit, també.

Anònim ha dit...

Jo crec que ja ho deixem així, no? A mi m'agrada el primer també.

David, el que jo deia de un dibuixet del Casamajor seria per a posar a la columna lateral, i que tingués alguna cosa a veure amb els 10 anys que fa que ens va deixar Brossa o el que li doni la gana. Però només si li ve de gust i té temps i ganes...cap compromís!

Anònim ha dit...

Li demano demà. A veure què diu. Jo crec que el convencerem sense problema.

Anònim ha dit...

No voldria portar la contrària i ser la nota dissident però a mi m'agrada més l'opció del mig, amb una lletra inventada que soluciona aquest debat curiós del blog i bloc.

Anònim ha dit...

Jo faig servir VLOK moltes vegades, crec que també és brossià i
" Ni una brossa" també m'agrada.
A reveure.